selfservice portal medewerkers portal | HybrIT

HybrIT support (SLA)

Als je een portal, mobile appAPI of continuous delivery ontwikkelstraat door ons laat bouwen, kun je optioneel een SLA (Service Level Agreement) bij ons afsluiten. Hiermee ben je verzekerd van maximale uptime van je nieuwe software. Je kiest dan voor developers die jouw IT-landschap volledig begrijpen, omdat ze ook jouw software hebben gebouwd. Dus een SLA is zeker een aanrader!

“De support wordt geleverd door de developers die ook je product hebben gebouwd.”

Team HybrIT

Wat mag je verwachten van een SLA?

Voor een vast laag maandbedrag beschik je over IT support via ons service level agreement. Onze helpdesk is altijd bereikbaar als centraal aanspreekpunt. Wij voeren correctief onderhoud uit en we monitoren de uptime en snelheid van de software. De monitoring tool draait 24/7 en deze controleren wij dagelijks. Vinden wij iets afwijkends, dan geven wij gevraagd en ongevraagd advies over preventief onderhoud. Minimaal één keer per half jaar is er een gezamenlijk overleg over de onderhouds- en supportdiensten. Daarnaast leveren wij preventief, adaptief en vernieuwend onderhoud en additionele support (bijvoorbeeld onderhoud van externe koppelingen). De kosten hiervan zijn niet inbegrepen in het standaard lage maandbedrag, maar worden apart in rekening gebracht. Meerwerk wordt nooit doorbelast zonder toestemming vooraf.

Wanneer is een SLA een logische keuze?

  • Er is (nog) onvoldoende kennis over de software binnen je bedrijf

  • Er is geen IT capaciteit om het beheer zelf uit te voeren

  • Het product is bedrijfskritisch en je wilt maximale zekerheid

  • Je verwacht dat er in korte tijd extra functionaliteit gewenst is en wilt dan snel schakelen

Benieuwd naar een service level agreement voorbeeld? Klik dan hier om onze service level agreement template te downloaden.

De digitale oplossing bouwen

Let’s meet Requirements gathering Clickable demo - prototyping Delivery MVP DevOps Feasibility check Agile Development - building MVP LEES VERDER

De digitale oplossing bouwen

LEES VERDER

Let’s meet Requirements gathering Feasibility check Clickable demo prototyping Agile Development - building MVP Oplevering MVP DevOps

Meer weten over HybrIT?

JS World Conference team HybrIT

Cases

2022-09-07T11:19:10+02:00

BouwKennis

Klanten kunnen interactieve rapportages inzien (en direct aankopen) door in te loggen op hun eigen omgeving binnen het klantenportal van BouwKennis. Daarnaast zijn er geen handmatige acties meer nodig door de backoffice om rapportages te genereren.