Cases

2023-08-09T13:39:51+02:00

Rabobank

Wij werken mee aan het project Sign Orders - Business Banking, oftewel het signeren van zakelijke transacties. We herbouwen de front-end van Angularjs naar Angular 8, voeren onderhoud uit, ondersteunen de back-end en lossen CI/CD problemen op.

2023-08-09T13:40:32+02:00

Politie

Met meerdere developers leveren wij onze bedragen op het gebied van architectuur en full stack development om de Politie te ondersteunen in de digitale doelstellingen voor een veiliger Nederland.

2023-08-09T13:54:08+02:00

BouwKennis

Klanten kunnen interactieve rapportages inzien (en direct aankopen) door in te loggen op hun eigen omgeving binnen het klantenportal van BouwKennis. Daarnaast zijn er geen handmatige acties meer nodig door de backoffice om rapportages te genereren.

2023-08-09T13:43:56+02:00

PON Power

Een klantenportaal en mobile app om te zien waar apparatuur en machines zijn - gebaseerd op adresgegevens of GPS - en wat de onderhoudsgeschiedenis is. Medewerkers kunnen de fleet van hun monteurs bijhouden en zo efficiënter onderhoud aanbieden aan hun klanten. Klanten kunnen inloggen om hun apparatuur in te zien met links naar productpagina's.

2023-08-09T14:29:42+02:00

Royal Vopak

Een klantenportal waarin klanten zelf slots kunnen boeken, actuele data kunnen inzien en wijzigingen kunnen doorvoeren. Hiervoor is authenticatie ingericht en een Mulesoft integratie gebouwd op basis van API led tussen het portal en de back-end systemen zodat verzoeken direct en juist verwerkt worden en actuele data getoond wordt in het klantenportal.

2023-08-09T14:32:41+02:00

Continental

Een corporate dealerportal met een mobiele app waarmee de sales afdeling binnen 2 minuten nieuwe dealers kan aansluiten. Het portal is opgeleverd met maatwerk API's die het koppelen van nieuwe applicaties en systemen in de toekomst makkelijk maakt.

2023-08-09T14:43:22+02:00

Bolier

Een B2B portal en mobiele app voor de registratie van onderhoudswerkzaamheden, -historie, werkuren en de -roosters van monteurs wereldwijd. De data is gekoppeld aan de CRM systemen die hierdoor altijd actueel zijn en veel minder fouten en controlestappen bevatten door de eenmalige invoer.