Wat is een portal? HybrIT

Wat is een portal?

Een portal is een beveiligde online omgeving waarin je terechtkomt als je ergens inlogt. Deze beveiligde online omgeving is dus alleen toegankelijk voor geautoriseerde gebruikers. Oftewel: deze informatie is niet openbaar toegankelijk voor iedereen. Bovendien heet het niet voor niets een ‘portaal’. Het is namelijk de online deur tot een centrale informatie-omgeving. Zodoende kun je dan ook allerlei zaken koppelen aan het portal, zoals:

  • Documenten
  • Applicaties
  • Dashboards
  • Koppelingen om informatie met elkaar te delen
  • Chats
  • Kennisbank

Samengevat bundelt een portal álle informatiestromen op één online plek. Dat maakt samenwerken, communicatie, automatiseren van processen en kennisdeling vele malen efficiënter.

Welke portals zijn er?

Er bestaan talloze soorten portals. Qua techniek komen ze aardig met elkaar overeen, maar de nuance zit vooral in het doel ervan: zo zal een portaal voor bijvoorbeeld klanten er anders uitzien dan een B2B-portal. Aan de hand van het doel, functie en gebruik, bouwen wij een portal die daarop aansluit.

Waarom een portal bouwen?

Een portal levert je bedrijf vele voordelen op:

  • Het biedt 24/7 service & bereikbaarheid

  • Je genereert meer business uit bestaande klanten

  • Klantvragen afhandelen kan dankzij een portal veel efficiënter

  • Het verbetert de samenwerking met je leveranciers, dealers of partners

  • Het verbetert de samenwerking tussen je interne afdelingen

  • Het zorgt voor één centrale online plek voor klanten, dealers, partners én medewerkers

Waarom een portal laten bouwen - HybrIT

Welke aanvullende diensten leveren wij?

Let’s talk!

Als digital partner wil HybrIT organisaties helpen voorop te lopen in digitale transformatie. Dit doen wij door strategische oplossingen te bedenken die mens, techniek en business slim met elkaar verbinden. Wij geloven dat grenzen tussen klant en leverancier de komende jaren vervagen en co-creatie steeds belangrijker wordt. Benieuwd of jouw organisatie en HybrIT een match zijn? Neem dan contact op voor een eerste kennismaking.

Contact

Cases

2021-06-02T12:47:34+02:00

BouwKennis

Klanten kunnen interactieve rapportages inzien (en direct aankopen) door in te loggen op hun eigen omgeving binnen het klantenportal van BouwKennis. Daarnaast zijn er geen handmatige acties meer nodig door de backoffice om rapportages te genereren.

Meer cases